top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תgillevigil

זוכרים את הקורונה??


 

"קיץ חזק, איך מוצא חן בעיניך להיות?"


הקיץ הגיע. החרקים מסתחררים באויר הרוטט, בריכות השחיה נפתחות והימים נמתחים עד שעות הערב. מי זוכר שעד לפני חודש עוד היינו סגורים בביתנו, איש איש ומחמצתו, מצמצמים עיניים אל מול המסך המקרין ונתקפים חרדה מכל שיעול או גירוד.

נדמה שהקיץ השנה לא סתם הגיע. הוא בקע. התפרץ. הבירות מעולם לא היו צוננות יותר, חול הים מעולם לא היה כה רך, והמולת המסעדות מעולם לא הייתה ערבה יותר לאוזן. עבור רבים מאיתנו, אותות השנה האחרונה עוד יהבהבו תקופה ארוכה. אבל עבור אחרים, נדמה שהשנה האחרונה כמו נמחקה מהזיכרון, והמילים סגר, בידוד או חל"ט, כבר הפכו לפלוקלור מתקופה רחוקה.


אך למרות שלעיתים נראה שהכל כבר מאחורינו, תקופה של שינויים כה משמעותיים בשגרת החיים, עלולה להתבצר בנפש וליצור השפעות, דקות או גסות, שנים קדימה. אובדן ביטחון כלכלי, חולי, ניתוק חברתי, הסתגרות, חרדה גופנית. כל אלו ועוד, עלולים להתיר את חותמם בנפשנו ולהשפיע עלינו גם כשנראה שהאתגר הקשה ביותר הוא למצוא את הצלייה של הים.


אז לכם, ולעצמנו, אנחנו מציעים - תפסו את הקיץ בשתי הידיים, היו איך שמוצא חן בעיניכם להיות, אבל אל תשכחו את שחוויתם בשנה שחלפה. דברו על מה שהיה, הגו בחוויות שחוויתן, למדו מהן, הפכו אותן לחלק מסיפור חייכם. זכרו אותן. כי כמו שאנחנו מכירים את עולם הנפש, החוויות הקשות תמיד זוכרות אותנו....


קיץ נעים!



23 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page